Monday 1 August 2011

First Day Puasa ? -,-

First first bila bangun sahur PERGHH , best je kan bgun time sahur . Bila da nak masuk tengahari tu . Mak haii , perut terasa lapar . Terpaksa lah tahan , da lama kan ta puasa HAHHA . And then tekak aku kering je sbb air kurang en , and then aku ludah je lah . Aku punya lidah terasa kelat gyla ah . Mcm nk muntah je tadi ERGH , tapi mmg ah first day puasa aku da mcm orang sakit da korang tahu ? Muka aku terus ubah jadi pucat HAHHA , yelah kan . Minum ta , makan pun ta . Tapi aku cuba untuk kuat kan iman aku tadi HAHHA , tapi esok dan akhir bulan ni aku akan berpuasa penuh . And then pergi terawih HAHHA :) Jgn cakap korang ta percaya bila aku pergi masjid doh . Aku dduk sblah imam lagi tahu ? HAHA , semua orang tabik aku . HAHHA , tapi betul lah . Bulan RAMADHAN ni aku nk buat baik , tanak ah buat jahat . Aku nk berubah :)) Setiap manusia boleh berubah right ? HAHHA , aku try jadi budak baik INSYALLAH . HAHHA . Happy Ramadhan

No comments:

Post a Comment